畀面介紹


今期的《新假期》畀面介紹了《傾倒。葡萄酒》。

留言

李藍寫道…
幾星期前試過Roberto Voerzio Langhe Nebbiolo 2004,很喜歡。最近又買了支Barbera。好緊張。

都是你闖的禍。
李藍:
禍我就經常闖架啦,咁枝Roberto Voerzio好唔好飲呀?Langhe Nebbiolo係Piedmont對「Super Tuscan」的回應,加入一些國際流行葡萄,令到Nebbiolo「後生」晒,易飲得多。

其實Barbera比較簡單,唔會太複雜,因為酸度高,唔好齋飲,要食飯飲。唔好咁緊張,唔係影響消化架。

咁幾時賞面同我食餐飯呀?

post-monitor:
一千擊,我心情都好激(動)!
李藍寫道…
可能係生平第一次認真地飲的關係,覺得好好飲。連音樂都刪埋係咁稔D味道似mud。重認真過做崎史。

食飯呢,我20個小時前已經自動獻身比email你同盧生啦,只不過無人覆咋。你唔係叫我係”needle“公開約你呀?

這個網誌中的熱門文章

Music & Wine - The Perfect Matching 正式面世

New Generation No.10

白馬威水