New Generation No.10


第10期的《New Generation》換了「大度」,由19cm X 25cm加大至21cm X27cm,所以在封面右上角印著「20% Extra」,頁數卻仍維持是24頁。配合改度,版面設計也改了,算是漸入佳境吧。


這一期在1996年5月出版,重溫當時的《Gig Guide》,音樂會倒不少,不計Music Union舉行的Power Generator,單是來路的已經有Edwyn Collins、大西順子Junko Onishi、The CranberriesMasada(成員包括John Zorn、Dave Douglas、Greg Cohen和Joey Baron)和Santana。看看票價,同樣在紅館演出的The CranberriesSantana,最貴門券都是$480,十一年後,Linkin Park叫價$850,Beyoncé更要澳門幣$1,200!Santana將於明年3月再來舉行音樂會,不知票價又會是多少?

不要以為加價是理所當然的,再看獨立樂隊的票價,1996年4月,LMF的音樂會收$100,2007年11月的Lonely China Day音樂會也是收$100(預購價)。搞獨立音樂的人,是值得我們致敬的。

留言

post-monitor寫道…
仲未有sylvian嘅review?
點解唔叫李藍寫?
李藍寫道…
我鍾意Tears For Fears雪茄盒。有冇Joy Division紅酒櫃?

聞說Kings of Convenience來港。屬實?
post-monitor寫道…
咁你全職睇演唱會ar-ma.
李藍又要沉思一輪至寫...
李藍:
Joy Division紅酒櫃就冇,Ornette Coleman concert入場券一張O唔OK?Kings of Convenience來港的消息是哪裡聽來的?等我check check先。

post-monitor:
我全職睇,但兼職寫咋。沉思一輪再寫先有好文章嘛。
李藍寫道…
我第一日上網訂Ornette Coleman都重未知有冇飛,你咁快就有一張?藝術節都有內幕交易?

唔知志宗同草蜢會唔會去睇哩?我覺得佢地真係好"音樂人“。“音樂人”唔使買飛唔使排隊唔使伸長條頸,成班中坑係九展門口等佢地比記者影完相先入得場。有意思。Ornette Coleman的音樂會怕又有奇遇。我等著Ornette的“專家”出現。

我在Sylvian的搞手的網頁看到KOC來港的傳聞。請打探。
李藍:
我唔係好「音樂人」,一樣要排隊同伸長條頸,只係有時唔使買飛,因為我仲兼職寫音樂…都兼職了廿多了。

藝術節對我很好,有兩張Complimentary飛,唔嫌棄可以一齊去睇。

已經check緊Kings of Convenience消息,希望傳聞屬實。
李藍寫道…
嫌棄實不敢。只怕比你見到我和太太呼呼入睡,那就尷尬死了。所以我只訂了山上的門票。

既然藝術節對你咁好,請轉達為何預訂服務不能適用買最便宜的門票?害得我失了預算。
post-monitor寫道…
開始講文言文?
李藍:
大律師都失預算,難怪你說我是流浪漢了。期待你用文言文寫Sylvian review。

post-monitor:
李藍有太太倍,你會賞面同我一齊睇Ornette Coleman嗎?
post-monitor寫道…
在O底自由奔放樂音之中睇李氏伉儷睡姿,
實為21世紀之醉翁亭記哉!
post-monitor:
係咪真係玩文言文先?

李藍:
問過催化行動,Kings of Convenience只係傾緊,仲未confirm。

這個網誌中的熱門文章

Music & Wine - The Perfect Matching 正式面世

白馬威水